Výměna, vrácení, reklamace

 

Vrácení, výměnu nebo reklamaci zboží je nyní možné vyřešit i online. Stačí jen vyplnit formulář na webu, zboží zabalit a poslat na adresu Anila s.r.o., Dobrá 72, 739 51 Dobrá.

 

Na vrácení nebo výměnu máte 100 kalendářních dnů od zakoupení.
Nezapomeňte, prosím, označit balík číslem případu, který Vám pošleme v potvrzovacím e-mailu.

 

Pokud jste uskutečnili objednávku nad 999 Kč, můžete využít odpovědní štítek, který byl součástí Vaší zásilky. Náklady na dopravu v tomto případě hradíme my.

 

Potřebujete více informací? Klikněte zde.

 

TIP: Rychlejší než zboží vyměnit, je zboží vrátit a vytvořit si novou objednávku na požadovanou velikost. 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. V pořádku